Fotki z telewizora

Koncern Canon opracował nową drukarkę atramentową, zdolną do przenoszenia na papier materiałów dystrybuowanych w cyfrowych sieciach telewizyjnych.

Nowe rozwiązanie ma się przyczynić do powiększenie biznesu firmy w ciągu najbliższych pięciu lat o ok. 842,8 mln USD.Japońska premiera nowej drukarki Canona, która ma kosztować 50 tys. jenów czyli niecałe 1400 PLN, zaplanowana jest na jesień przyszłego roku.

W innych regionach urządzenie będzie dostępne w późniejszym terminie. Canon szacuje, że do 2011 roku telewizyjna drukarka zdobędzie na rynku ok. 4,8 mln użytkowników. Jak wyjaśnił producent, najważniejszym zastosowaniem urządzenie nie tyle będzie drukowanie ujęć obrazu na ekranie, co materiałów dodatkowych związanych z aktualną audycją.

Przykładowo, w trakcie emisji reklam pizzeri będzie można wydrukować specjalne kupony rabatowe do tego lokalu – wyjaśnił Richard Berger, rzecznik Canona.
Firma ma nadzieję, że nowa drukarka pomoże jej umocnić się na rynku i przyczyni się do większej obecności urządzeń Canona w mieszkaniach.

Odsłon:  2030