Reklamy denerwujące, lecz skuteczne
Najnowsze badanie firmy Gemius potwierdza, że znienawidzone przez internautów reklamy na stronach internetowych, niezwykle denerwuja internautów – z tą opinia zgodziło się ponad 69 procent internautów, a ponad połowa ankietowanych uważa, że reklamy są nudne.
Ostatecznie reklama w internecie jest skuteczna! Tak stwierdziło 37 procent internautów w Polsce ponad. Jednakże internauci preferują mniej agresywne formy reklam, takie jak banner czy link sponsorowany oraz button.
Większośc internautów nie lubi reklam takich jak :
pop-under, pop-up, toplayer, interstitial oraz brandmark.
Większość bo aż 65 procent internautów w Polsce deklaruje, że przynajmniej od czasu do czasu klika na reklamy internetowe, w tym najwyższy odsetek respondentów czyni to rzadko 45 procent.
Prognozy twierdzą, że rynek reklam internetowyh wyniesie w 2006 roku 210 milionów złotych, chyba więc walka z bannerami i pop-upami nie ma sensu – chcąc nie chcąc musimy nauczyć się z nimi żyć.
Odsłon: 7464