Forum forum.webPC.pl Strona Główna  
  forum.webPC.pl
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Warning: preg_match_all(): No ending delimiter '#' found in /home/web5/domains/webpc.pl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 569 Warning: preg_replace(): No ending delimiter '#' found in /home/web5/domains/webpc.pl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 222 Warning: preg_match_all(): No ending delimiter '#' found in /home/web5/domains/webpc.pl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 569 Warning: preg_replace(): No ending delimiter '#' found in /home/web5/domains/webpc.pl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 222 Warning: preg_match_all(): No ending delimiter '#' found in /home/web5/domains/webpc.pl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 569 Warning: preg_replace(): No ending delimiter '#' found in /home/web5/domains/webpc.pl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 222 Warning: preg_match_all(): No ending delimiter '#' found in /home/web5/domains/webpc.pl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 569 Warning: preg_replace(): No ending delimiter '#' found in /home/web5/domains/webpc.pl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 222
Forum forum.webPC.pl Strona Główna --> Wasze opinie --> Co zmienić?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 Co zmienić? Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat --> 
Autor Wiadomość
ghosti
PostWysłany: Pon Sty 15, 2007 12:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Operator

Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 538

tak apropos ostatnio serwer wyglada na mocno przeciazony, w ciagu dnia b. czesto nie mozna sie dostac na forum Confused
_________________
bankier fotka forum nastolatek ciechocinek toruń noclegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Admin
PostWysłany: Nie Sty 21, 2007 12:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Admin strony i forum

Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 708
Skąd: Reda

Od 16.01.2007 już chyba nie ma tych problemów? Serwer był mocno przeciążony. Spowodowane było to nagłym wzrostem oglądalności. Teraz mamy już nieco lepszą maszynę Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ghosti
PostWysłany: Nie Sty 21, 2007 12:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Operator

Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 538

nie, od jakiegos czasu problemow nie zaobserwowalem, a wczesniej bylo to notorycznie Laughing
_________________
bankier fotka forum nastolatek ciechocinek toruń noclegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cooker
PostWysłany: Nie Sty 21, 2007 9:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ziomek

Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 122

Noo.... serwer pierwsza klasa... tylko ciekawe, ja długo teraźniejszy wytrzyma przyrost ludności Wink
BTW: kiedy uruchomicie serwis fuu.pl ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Admin
PostWysłany: Nie Sty 21, 2007 11:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Admin strony i forum

Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 708
Skąd: Reda

Nie jest to co prawda dedyk, bo takiego bym nie utrzymał (nie znam linuxa :/), ale serwis teraz ladnie chodzi Wink
Myśle że do 5000 uniq/dziennie wytrzyma Wink

Fuu.pl bedzie odpalone w polowie lutego. Przewiduje 15-20 luty. Co prawda grafika jest juz ladnie pocieta i zintegrowana z systemem, ale chce wykupic osobny serwer dla fuu.pl i przerzucic wszystko.

Co zostalo do zrobienia jesli chodzi o fuu.pl
- przerzucić dane na nowy serwer, ktory najpierw trzeba wykupic
- pobawić sie trochę treścią - żeby wyglądało przyzwoicie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ghosti
PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 10:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Operator

Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 538

Admin napisał:
Nie jest to co prawda dedyk, bo takiego bym nie utrzymał (nie znam linuxa :/)


do obslugi dedyka nie jest niezbedna znajomosc linuxa, wiekszoscia rzeczy mozesz zarzadzac przez WHM, w razie problemow mozesz poprosic support techniczny (platny zazwyczaj) lub od razu wykupic serwer z zarzadzaniem, ktorym oni maja obowiazek sie opiekowac..ale dedyk to spore koszty i nie widzialbym sensu nawet..
_________________
bankier fotka forum nastolatek ciechocinek toruń noclegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Admin
PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 11:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Admin strony i forum

Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 708
Skąd: Reda

Pytałem się u mojego Admina o koszty. Pakiet "administracyjny" polegający na zarządzaniu serwerem przez adminów usługodawcy kosztuje około 100-130zl miesiecznie. Do tego dochodzi utrzymanie samego dedyka. WebPC.pl jest serwisem darmowych, który jak narazie zarabia na własne utrzymanie tylko po obecnych kosztach (cenach) wykupionego serwera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ghosti
PostWysłany: Wto Sty 30, 2007 1:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Operator

Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 538

proponuje wylaczyc mozliwosc pisania postow dla niezarejestrowanych w dziale hydepark, bo sie robi sieczka krotko mowiac Very Happy
_________________
bankier fotka forum nastolatek ciechocinek toruń noclegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Admin
PostWysłany: Wto Sty 30, 2007 4:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Admin strony i forum

Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 708
Skąd: Reda

Poprawione Wink Dzieki za info
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ghosti
PostWysłany: Sob Lut 03, 2007 2:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Operator

Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 538

korzystajac jeszcze z okazji, jak ktos z modow bedzie w temacie hydepark->humor to niech wyrzuci te 3 posty botow.. dlugo sie loaduja..
_________________
bankier fotka forum nastolatek ciechocinek toruń noclegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
MaRio
PostWysłany: Sob Lut 03, 2007 2:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Admin strony i forum

Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 264
Skąd: Polska

juz - nie zauwazylem sorki Cool
_________________
interactivegroup profesjonalne tworzenie stron Internetowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
matheus
PostWysłany: Sob Lut 03, 2007 9:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moderator

Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 487
Skąd: 3 Miasto

hmmm mi ostatnio nie dzialaja ikonki nowych postow ... i jak sie loguje to nei widze gdzie sa nowe posty
_________________
A biada milczącym o Tobie, że mając mowę, stali się niemymi.

| Sopot | | Lębork
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ghosti
PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 2:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Operator

Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 538

u mnie pod operka nie mam tego typu problemow..
_________________
bankier fotka forum nastolatek ciechocinek toruń noclegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
matheus
PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 3:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moderator

Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 487
Skąd: 3 Miasto

ja mam FF ma ktos moze podobny blad ??
_________________
A biada milczącym o Tobie, że mając mowę, stali się niemymi.

| Sopot | | Lębork
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cooker
PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 5:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ziomek

Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 122

Również mam FF i błędu NIE zauważam....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MaRio
PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 7:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Admin strony i forum

Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 264
Skąd: Polska

rowniez mam FF i nie mam żadnych błędów Razz
_________________
interactivegroup profesjonalne tworzenie stron Internetowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
matheus
PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 8:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moderator

Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 487
Skąd: 3 Miasto

ooo a na Operze dziala wszystko jak nalezy Smile
_________________
A biada milczącym o Tobie, że mając mowę, stali się niemymi.

| Sopot | | Lębork
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ghosti
PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 11:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Operator

Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 538

czas na zmiany Laughing
_________________
bankier fotka forum nastolatek ciechocinek toruń noclegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ghosti
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 9:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Operator

Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 538

ktos wywalil caly temat z zartami z dzialu hydepark Confused
_________________
bankier fotka forum nastolatek ciechocinek toruń noclegi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
matheus
PostWysłany: Wto Lut 13, 2007 10:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moderator

Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 487
Skąd: 3 Miasto

eee :/ po to sa wlasnie tematy w HydeParku ...
pozatym jak nie bedzie luznych tematow to sie nie mozna dziwic ze dlugo tutaj ludzie nie sa
_________________
A biada milczącym o Tobie, że mając mowę, stali się niemymi.

| Sopot | | Lębork
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 3 z 5

Forum forum.webPC.pl Strona Główna --> Wasze opinie --> Co zmienić?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group